לבריאות • ליצמן בטקס החגיגי: "יש צורך בטלטלה במערך שירותי הרפואה"

    גואל ועקנין No Comments on לבריאות • ליצמן בטקס החגיגי: "יש צורך בטלטלה במערך שירותי הרפואה"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (רביעי) זה קרה, ח"כ יעקב ליצמן מ'יהדות התורה' נכנס באופן רשמי לנעלי סגן שר הבריאות.

    בטקס שהתקיים בהשתתפותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, סגן השר הנכנס יעקב ליצמן , סגן השר היוצא צחי הנגבי ומנכ"ל משרד הבריאות פרופ ארנון אפק. בטקס נכחו מנכ"לי קופות חולים, מנהלי בתי חולים, הרב פירר ובכירי מערכת הבריאות בישראל.

    ח"כ ליצמן שיבח את נתניהו ואמר כי עצם בואו לטקס – מעיד על החשיבות הרבה שהוא מעניק לנושא הבריאות בארץ. יצוין, כי נתניהו לא השתתף עד כה בטקסי החלפת השרים והסגנים.

    ליצמן ונתניהו

    סגן השר יעקב ליצמן אמר כי "אני שמח לחזור למשרד הבריאות ולהמשיך במהלכים ורפורמות למען כלל אזרחי ישראל. מערכת הבריאות בישראל טובה אך יש צורך בטלטלה כדי לשפר ולייעל את מערך שירותי הרפואה. אני רואה כמשימה ראשונה צורך לטפל בבעיות העומסים בחדרי המיון ואנו נפעל להביא לשינוי המצב הקיים.

    בהמשך דבריו, פנה סגן השר הנכנס ליצמן לראש הממשלה ואמר לו, "הנה אתה רואה שחרדי יכול לעמוד בראש מערכת בריאות, הנה לך דוגמא את הרב פירר שנמצא כאן איתנו".

    ליצמן נתניהו משרד הבריאות

    ראש הממשלה נתניהו נשא אף הוא דברים ואמר כי "נכנסת עם תנופה גדולה לשפר, לייעל ולהביא שירות רפואי מצוין לכל אזרח ובעיקר למי שידו אינה משגת, אנחנו מחכים לך בציפייה גדולה, במקרה שלך יש הסכמה רחבה שאתה האיש הנכון לטפל בשינויים הנוספים במערכת – שטובה מאוד אך תהיה טובה יותר. בפועל אתה היית שר הבריאות. נכון שהמעמד הרשמי הוא סגן שר".

    בסיום דבריו התייחס נתניהו לעתירה שהוגשה על ידי יש עתיד המתנגדת להיותו של ליצמן סגן שר ולא שר, ואמר כי "אני מודע שיש לזה היבטים מסוימים משפטיים ולכן אם בג"ץ יחליט שיש צורך שאתה תכהן כשר, אני חושב שראוי שנעשה את השינוי, נכבד את החלטת בג"ץ".

    טקס חילופי סגני שרים2 נתניהו ליצמן טקס חילופי סגני שרים3 נתניהו ליצמן טקס חילופי סגני שרים4 טקס חילופי סגני שרים1 טקס חילופי סגני שרים5

    ליצמן משרד הבריאות



    0 תגובות